یکی دیگه از فانتزیام اینه که
بچه دار بشم اسمشو بذارم پرچم و بفرستمش پُشت بوم !
بعد همسرم بگه عزیزم پرچم کجاس ؟
منم بگم پرچم بالاس !
بعد دو تایی کلی حال کنیم ! ?
یکی از فانتزی هام اینه که این مسعود روشن پژوه رو بندازم تو یک استخر پر از تمساح و بعد بگم حالا بیا بیرون.یک و یک و یک ، دو و دو دو سه و سه ?
یکی از فانتزیام اینه که
یه فامیل داشته باشیم اسمش سروش باشه
بعد بچه دار شه بگم : سروش منتشر کرد ?
یکی از فانتزیام اینه که
دختر مورد علاقمو با یکی دیگه توی تاکسی ببینم ، بعد متوجه بشم که پسره پول نداره کرایه رو حساب کنه !
منم واسه اینکه پسره ضایع نشه ، یه پنج هزار تومنی بدم به راننده و بگم امروز روز تولد منه ، همه کرایشون مهمون من و با قلبی شکسته پیاده بشم . . .
الهی بمیرم واسه خودم !
.
.
بعده ۱۰ ثانیه بمبی که تو ماشین گذاشته بودم بترکه همشون منفجر بشن , والا پسره ی دیوث ۵ تومن نباید تو جیبش باشه یعنی ؟
یکی از فانتزیام اینه
با نامزدم برم بیرون ( همون دخدره که لامبورگینی داشت )
بعد دوست دخدر سابقم (دخدر همسادمون ) منو ببینه !
بعد به دوستاش منو نشون بده که این پسر خوشتیپه یه زمانی با من دوست بود !
بعد دوستاش بگن : وااااااای خوش به حالت !
ای کاش بامنم دوست بود منم پوزشو میدادم !
بعد دخدر همسادمون حسرت بخوره بگه ای کاش الان دستش توی دست من بود !
بعد عکسمو از گوشیش ببینه و گریه کنه !
منم بهش بگم :
اینقدر به عکسم خیره شو تا دق کنی
شباتو بعد از این باید هق هق کنی
من که ازت گذشتمو رفتم رفیق
شاید بتونی عکسمو عاشق کنی
هی اشک تمساح میرزی که چی بشه
شب و روزات باید باهم یکی بشه
آلبوم عکسامون رو قیچی میکنم
تموم عکسامون باید تکی بشه
میگی نیستم قلبت خورده ترک
خب به درک خب درک . . .
بعد اونم بهم بگه :
تورو داشتم ولی تو خواب بودم / کنارم بودی اما دور بودم
نفهمیدم داری از دست میری / تورو میدیدم اما کور بودم
بعد یهو علی عبدالمالکی پیداش بشه بهم بگه :
حیااااااااا کن دستاتو از دستای اون رها کن
منم حیا کنم با یه حرکت قشنگ دخدر همسادمونو بردارم برم توی افق محو بشم
لامبور گینی هم نخواستیم ^_^
?
یه زمانی !
یکی از فانتزی هام این بود که :
پادشاه بشم ، به نوکرام بگم واسم تخمه بشکونن ، من بخورم !
تا اینکه مزمز با هزار تومن اومد گند زد تو فانتزیم ! ?
قيامت بي حسين غوغا ندارد”شفاعت بي حسين معنا ندارد”حسيني باش كه در محشر نگويند”چرا پرونده ات امضاء ندارد
عالم همه قطره و درياست حسين ، خوبان همه بنده و مولاست حسين ، ترسم كه شفاعت كند از قاتل خويش ، از بس كه كَرَم دارد و آقاست حسين
عالم همه محو گل رخسار حسين است ، ذرات جهان درعجب از كار حسين است . داني كه چرا خانه ي حق گشته سيه پوش ، يعني كه خداي تو عزادار حسين است
آبروي حسين به كهكشان مي ارزد ، يك موي حسين بر دو جهان مي ارزد ، گفتم كه بگو بهشت را قيمت چيست ، گفتا كه حسين بيش از آن مي ارزد
ماه خون ماه اشك ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميكنم
اي وجودت عشق را معناي حسين عالمي يك قطره تو دريا حسين فرا رسيدن ماه محرم را به تمامي مسلمانان جهان تسليت مي گم
پرسيدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهي كشيدوگفت:كه ماه محرم است.گفتم: كه چيست محرم؟باناله گفت:ماه عزاي اشرف اولادآدم است
السلام عليكم يااباصالح المهدى (عج)السلام عليك ياامين الله فى ارض وحجته على عباده(ياصاحب الزمان آجرک الله)ماه محرم بر شما وعاشقان حسين تسليت عرض مينمايم)
اردوي محرم به دلم خيمه به پا كرد
دل را حرم و بارگه خون خدا كرد
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازي خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگوييد
دوباره شور عاشوار به پا شد
حسين ميا به کوفه ، کوفه وفا ندارد …
اي به دل بسته ، قدري آهسته
کن مدارا با ، زينب خسته …
يا حسين مظلوم …
يه جائيه تو دنيا همه براش مي ميرن
تموم حاجتا رو همه از مي گيرن
بين دو نهر آبه ، يه سرزمين خشکه
شميم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه
شباي جمعه زهرا زائر اين زمينه
سينه زن حسينه ، يل ام البنينه …
دوست دارم هر چي دارم بدم به راه تو حسين
تا که سينه خيز بيام ميون بين الحرمين
السلام اي وادي کرببلا
السلام اي سرزمين پر بلا
السلام اي جلوه گاه ذوالمنن
السلام اي کشته هاي بي کفن
کاش بوديم آن زمان کاري کنيم
از تو و طفلان تو ياري کنيم
کاش ما هم کربلايي مي شديم
در رکاب تو فدايي مي شديم
السلام عليک يا ابا عبدالله …
كربلا لبريز عطر ياس شد. . . .نوبت جانبازي عباس شد
ديباچه ي عشق و عاشقي باز شود
دلها همه آماده ي پرواز شود
با بوي محرم الحرام تو حسين
ايام عزا و غصه آغاز شود
نازم آن آموزگاري را که در يک نصف روز
دانشآموزان عالم را همه دانا کند
ابتدا قانون آزادي نويسد بر زمين
بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند
دل را اگر از حسين بگيرم چه كنم
بي عشق حسين اگر بميرم چه كنم
فردا كه كسي را به كسي كاري نيست
دامان حسين اگر نگيرم چه كنم
گويند كه در روز قيامت علمدار شفاعت زهراست . . . علم فاطمه دست قلم عباس است.
پرسيدم از هلال چرا قامتت خم است ؟
آهي کشيد و گفت ماه محرم است…
باز محرم رسيد، ماه عزاي حسين
سينهي ما ميشود، كرب و بلاي حسين
كاش كه تركم شود غفلت و جرم و گناه
تا كه بگيرم صفا، من ز صفاي حسين
فرشتهها از امشب صبوي غم مينوشن
دوباره اهل جنت پيرهن سياه ميپوشن
با آب طلا نام حسين قاب کنيد
با نام حسين يادي از آب کنيد
خواهيد مه سربلند و جاويد شويد
تا آخر عمر تکيه بر ارباب کنيد
فرا رسيدن ماه محرم تسليت باد
باز محرم شدو دلها شکست از غم زينب دل زهرا شکست
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در اين تشنگي از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم وليلا همه در خون شدند اين چه غمي بود که دنيا شکست
محرم ماه غم نيست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسين است
هر دم به گوش مي رسد آواي زنگ قافله ، اين قافله تا كربلا ديگر ندارد فاصله .
حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسليت باد . التماس دعا
نام من سرباز کوي عترت است ، دوره آموزشي ام هيئت است . پــادگــانم چــادري شــد وصــله دار ، سر درش عکس علي با ذوالفقار . ارتش حيــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازي پي هر فرصتم . نقش سردوشي من يا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پيراهــن نه رنــگ خاکــي است ، زينب آن را دوخته پس مشکي است . اسـم رمز حمله ام ياس علــي ، افسر مافوقم عباس علي (ع)
اس ام اس های جدید و زیبا روز مادر و روز زن پیامک تبریک روز مادر
مرا به کعبه چه حاجت
طواف می کنم “مادری” را که برای لمس دستانش هم
وضو باید گرفت . . .
روز مادر مبارک
.
.
اس ام اس های جدید و زیبا روز مادر و روز زن | پیامک تبریک روز مادر
.
.
مادرم، ای تنها دلیل بودنم
تو تنها ستارهای هستی که در روز و شب میدرخشی.
ای ستارهی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .
روز مادر برتمام مادران از خود گذشته مبارک باد..!
.
.
اس ام اس های جدید و زیبا روز مادر و روز زن | پیامک تبریک روز مادر
.
.
مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسان ها تجربه میکنند
مادر عزیزم روزت مبارک!!!
.
.
بقیه اس ام اس ها را در ادامه مطلب از دست ندهید!
.
شناسنامه رو بی خیال !
محلِ تولد من ، آغوش گرم و پر محبت توئه مـــــادر …
روزت مبارک مادرم..!
.
.
اس ام اس های جدید و زیبا روز مادر و روز زن | پیامک تبریک روز مادر
.
.
مادر ، من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ؛ زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من !
روزت مبارک …!
“پاییز جان “
این تپش و عشق درحال وهوای توچیست؟
چرافقط تواینگونه ای؟
مگر میشوداین همه زیبابود
در میان این چهاررنگ فصل ها
مگر میشود درتو عاشقی نکرد،
شعر نگفت،اشک نریخت؟!
دوستت دارم پاییز…
اس ام اس تبریک پاییز
سلام پاییز
خدایا
ب هرروزدوستانم آرامش
ب زندگیشان:عافیت
ب عشقشان:ثبات
ب مهرشان:وفا
ب عمرشان:عزت
ب رزقشان:برکت
وب وجودشان:صحت
عطابفرما
اس ام اس پاییز
پاییز به مهرش می نازد
و من به تویی که ندارمت
میدانی
تفاوت من و پاییز چیست؟
هر دو رنگ باخته ایم
او از مهر
و من
از بی مهری
متن ادبی در مورد پاییز
پاییز را باید
با چشم های ” تو ” نگاه کرد !
وگرنه برای من
دیگر عاشقانه نیست
این رنگ های
پژمرده ی خیابان ها
اس ام اس پاییز عاشقانه
تلفیق دو عطر ،
زندگی یعنی این …
لبخند دو چتر ،
زندگی یعنی این …
پاییز برای عشق فصل خوبی ست …
نقطه سر سطر .
زندگی یعنی این !
اس ام اس پاییز جدید
او میرسد که باز هم عاشق کند مرا
او قول داده است به قولش وفا کند
خش خش صدای پای خزان است،یک نفر
در را به روی حضرت پاییز وا کند …
جملات زیبا در مورد پاییز
وقت خریدن لباس های پاییزی دقت کنید لباسهایی
بخرید با جیبهای بزرگ ب انداره ی دو دست، شاید همین پاییز عاشق شوید…
پاییز فصل عاشقانه ها مبارک
فصلی در راه است
با اشک هایی که
هنوز بر گونه ی خیابان نیفتاده،
خشک می شوند
و عشق پنهانی ترین
رازِ پاییز است
اس ام اس پاییز عاشقانه
زرد است که لبریز حقایق شده است
تلخ است که با درد موافق شده است
عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی
پاییز بهاری است که عاشق شده است . . .
پاییزتون پر از رنگ و عطر خدا
متن ادبی در مورد پاییز
پاییز آرام آرام قد مى کشد
اما هنوز بوى بهار مى آید
از کوچه اى که تو در آن
مرا بوسیدى
اس ام اس پاییز
پاییز این اتفاق عزیز؛
نه عاشقانه است
نه غمگین!
پاییز
زنی تنهاست
موهایش را با عشق ببافید…
پاییز
مردی تنهاست؛ در خیابان
دست هایش را
با عشق بگیرید
قدم بزنید پاییز را درک کنید
از کنارش ساده رد نشوید…
جملات زیبا در مورد پاییز
باز پاییز است،،،،
اندکی از مهر پیداست
حتی در این
دوران بی مهری!!!!
باز هم پاییز زیباست،،،،
مهرتان قشنگ وشاد،،،،،
پاییزتان مبارک
اس ام اس پاییز
گوش کن…
صدای نفس های پاییز را می شنوی؟
این زیباترین فصل خدا مے آید
غم و اندوهت را
به برگ درختان آویزان کن
چند روز دیگر می ریزند …
متن ادبی در مورد پاییز
ابرها به اسمان تكيه ميكنند، درختان به زمين و انسانها به مهرباني يكديگر………
گاهي دلگرمي يك دوست چنان معجزه ميكند كه انگار خدا در زمين كنار توست.
جاودان باد سايه دوستانيكه شادي را علتند نه شريك،
و غم را شريكند نه دليل…
اومدن پاییز مبارک
متن ادبی در مورد پاییز
پاییز زیبا و عروس فصل هاست
برگ ریزان درخت و
خواب ناز غنچه ها و
خش خش برگ و
نسیم بادرا بی انتهاست
هرچه خواهی آرزوکن
فصل فصل قصه هاست
آمدن پاییز مبارک
اس ام اس پاییز
چه عاشقانه روزهایش
را ورق می زند
تا برسد به پاییز
مجالی نیست
باید رنگ ها را مهمان
برگ ها کرد
پاییز می آید
و باز شهریور می ماند
و عاشقانه هایش
رویایی که به واقعیت میپیوندد | مصاحبه با کارگردان بازی Final Fantasy XV
عنوان Final Fantasy XV در آخرین بخش و مرحله ساخت قرار دارد و به زودی به انتظار عظیم و سخت طرفداران فرانچایز فاینال فانتزی پایان میدهد. به تازگی مصاحبهای با کارگردان این بازی، آقای هاجیمه تاباتا (Hajime Tabata) انجام شده است تا مشخص شود که چه انتظاراتی باید از این عنوان داشته باشیم و این دو ماه زمان اضافهای که برای ساخت بازی طلب شد، چه تاثیری در محصول اصلی خواهد گذاشت. برای خواندن این مصاحبه جذاب با وبسایت خبری، تحلیلی فنتسی فنس همراه باشید.
بازی Final Fantasy XV
در طول یک مصاحبه ۴۵ دقیقهای، آقای تاباتا چند نکته نا مشخص و مبهم را برای ما روشن کرد. از نمونه این نکتهها میتوان به رابطه محیط باز بودن و خطی شدن بازی اشاره کرد که این روز ها به یکی از موارد گنگ برای طرفداران سری به حساب میآید. ایشان همچنین در مورد محتواهای الحاقی، نرخ فریم، حس شخصی خود نسبت به بازی و اطلاعات دیگری صحبت کردند. این مصاحبه را از دست ندهید (پرسشها به صورت درشت و پاسخها به صورت معمولی نوشته شدهاند):
شما به تازگی گفته بودید که بازی با نرخ فریم نزدیک به ۳۰ برروی هر دو کنسول پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان اجرا خواهد شد و تیم سازنده در تلاش است که نرخ فریم را ثابت نگه دارد. تا چه حد اطمینان دارید که آنها به نرخ فریم ثابت برروی هر دو کنسول دست پیدا میکنند؟
این یکی از دلایلی است که ما تاریخ انتشار بازی را به عقب انداختیم. زمانی که در نهایت مشتریها محصول ما را خریداری کنند، فکر نمیکنیم که این موضوع، مشکلی به وجود آورد.
تصمیم برای تاخیر در انتشار بازی، حتی اگر به مدت ۲ ماه باشد، اصلا ساده نیست. از چه مدت قبل دریافتید که این، بهترین تصمیم ممکن است؟ متقاعد کردن مدیران اجرایی اسکوئر اینکس در خصوص این که بازی به وقت زیادی برای آماده شدن نیاز دارد چقدر سخت بود؟
تصمیم عقب انداختن تاریخ انتشار بازی درست کمی پیش از اعلام آن به عموم گرفته شد و مدت زمانی که بر سر این موضوع به توافق نهایی رسیدیم، بسیار کوتاه بود. این تصمیم در واقع بسیار فوری و سریع و البته به وسیله بنده گرفته شد.
متقاعد کردن مدیر اجرایی شرکت، یوسوکه ماتسودا که رئیس کل ما حساب میشوند، در یک وهله انجام گرفت و نیازمند متقاعد کردن اساسی و طولانی نبود.
دو دلیل برای این موضوع وجود دارد: یکی از این دلایل که آقای ماتسودا چراغ سبر فوری خود را برای عقب انداختن تاریخ انتشار به ما نشان داد، این بود که ما بازی را در مقیاس جهانی در نظر میگیریم و میخواهیم مطمئن شویم که کیفیت بازی را به سطح استاندارد در سرتاسر دنیا و برای همه برسانیم. این گونه نگاه کردن به آینده فرانچایز فاینال فانتزی، او را متقاعد کرد.
دلیل دیگر این بود که ما میخواستیم به هدف بزرگتر و بهتری دست پیدا کنیم که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم و ایشان این تمایل ما را درک کرد.
آیا میتوانید اطلاعات و جزئیات بیشتری از بهبودهایی که تیم سازنده به نسخه مستر (Master Version) بازی وارد کردهاند و به تازگی نمایش داده شد بدهید؟
شما هماکنون تغییر، بهبود و تفاوت بزرگی را نسبت به نسخه نمایشگاه گیمزکام حس نخواهید کرد زیرا تنها چند هفته از این نمایشگاه گذشته است. نسخهای که ما در آن جا نمایش دادیم، مقداری بهبود پیدا کرده است اما بزرگ ترین تغییر و تفاوت این جا است که شما هماکنون آزادی عمل بیشتری در رانندگی دارید. این بزرگ ترین تغییری خواهد بود که شما نسبت به نسخه قابل بازی،حس خواهید کرد.
این یکی از چیزهایی است که ما از طریق به روزرسانی روز اول به بازی اضافه خواهیم کرد و از هماکنون برنامه ریزی شده است.
در مورد بهبودهایی که قرار است در نسخه اصلی بازی ببینیم چه میتوانید به ما بگویید؟
در اصل چیزی که قرار بود به عنوان بهینه ساز برای بازی در نظر گرفته شود و عناصر بازی را بهبود دهد در این زمان به دست میآیند. این حتی شامل رفع شدن باگها یا بهینه شدن نسخه نهایی میشود. و البته این آزادی عمل اشاره شده برای راندن اتوموبیل. در مورد این موضوع باید بگویم که بازیبازان اجازه پیدا میکنند تا اتوموبیل خود را از روی موانع که موجب جلوگیری از پیشرفت در بازی میشود، آزادانه عبود دهند. بنابراین میخواستیم مطمئن شویم که بازی در این بخش نیز مشکلی نداشته باشد و بی نقص باشد و همینطور مشکلاتی که از این ویژگی ناشی میشوند، برطرف شوند. موارد دیگری نیز به مانند این وجود دارد که در به روزرسان روز اول بازی قرار خواهند گرفت.
در کنار همه عناصر و کارهای بهینه سازی، مورد مهم بعدی، تعادل در گیمپلی بازی است. به عنوان مثال در سیستم سطحهای بازی ما مطمئن میشویم که بازیبازان اطلاعات بیشتری از موارد ارتقای سطح بگیرند و با دانش بیشتری دست به بالا بردن سطح خود بزنند. این بهبودها نیز در به روزرسانی روز اول بازی در نظر گرفته خواهد شد.
شما پیشتر اشاره کرده بودید که بخش اول بازی به صورت محیط باز خواهد بود؛ در حالی که بخش دوم آن خطی و متمرکز بر روایت داستان است که با یک قطار طی میشود. طی بخش دوم بازی میتوانیم بازگردیم و دنیای بزرگ بازی را جست و جو کنیم یا تا انتها بازی به صورت خطی دنبال میشود؟
در خصوص بخشهای خطی بازی… این بخش وقتی جزئی از گیمپلی را تشکیل میدهد که داستان در مرحله بالا و نهایی باشد. بخش خطی در اواسط بازی آغاز نمیشود بلکه کاملا به اواخر بازی مربوط است.
پس از اتمام بخش قطار، کل ساختار بازی تغییر میکند. شما نمیتوانید در بین دو بخش، به دنیای محیط باز بازی بروید و در آن جست و جو کنید. با این حال، یک منوی عملکرد وجود دارد که اجازه میدهد به مناطقی که پیش از این در قسمتهای پیشین بازی سفر کرده بودید، دسترسی داشته باشید.
پس از اتمام بخش قطار، بازی هنوز تمام نشده است. هنوز یک سری مراحل دیگر وجود دارند که منتظر شما هستند. نمیتوانم در مورد آنها صحبتی بکنم اما به شدت بازی را تغییر میدهند.
در دو ویدیویی که به دو زبان انگلیسی و ژاپنی پست شد، متوجه یک نکته شدیم. زمانی که Iris سوالی از Noctis پرسید، Noctis دو پاسخ متفاوت داد؛ در نسخه انگلیسی او از پاسخ دادن طفره رفت که باعث شد Iris عصبانی شود اما در نسخه ژاپنی Noctis یک پاسخ نرم تر داد و Iris خوشحال شد. آیا این انتخابهای مکالمه برروی داستان تاثیری خواهد داشت؟ آیا میشود یک گزینه انتخابی دیگر به مکالمههایی از این دست اضافه کرد؟
در مورد امکان بودن یک گزینه سوم در مکالمهها، پیشنهاد میکنم که خودتان بازی را تجربه کنید و خودتان شاهد آن باشید. اما با وجود اهمیت انتخابهای مکالمه بازی، در روند یا پایان داستان تغییری به وجود نخواهد آمد.
این انتخابها به بازیبازان اجازه میدهد تا احساسات شخصی خود را در شرایط مختلف در بازی پیاده کنند. این چیزی است که بازیبازان میتوانند از آن در کنار داستان لذت ببرند.
چه از پاسخ دادن طفره بروید و چه با لحن خوب و نرمی سخن بگویید، مربوط به شما است که چگونه میخواهید با او صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید.
در موقعیت های مختلف، ویدیوهایی که از از مراحل ساخت بازی منتشر میشد و مراسمهایی مانند CEDEC شاهد یک مدل گلی از نقشه بازی بودیم. ما در این نقشه متوجه مناطقی همچون Lestallum ،Altissia و Duscae بودیم اما من باور ندارم که این مناطق به صورت طبیعی در بازی تایید شوند. آیا این نقشه واقعی و نهایی Final Fasntasy XV است؟
من فکر میکنم که شما به آن مدل گلی اشاره دارید که تیم سازنده در مراحل اولیه ساخت تهیه کرده بود و به نوعی یک مدل موقتی برای نمایش در نظر گرفته میشد.
آن مدل، نقشه اولیه ما برای بازی بود تا طراحی کلی آن را پایه ریزی کنیم. با این حال، تغییرات زیادی در طول زمان شامل حال آن شد و آن چیزی که در بازی نهایی میبینید تفاوتهای بسیاری با مدل اولیه دارد. این مدل اولیه شاید بهترین روش برای فهمیدن پایههای ساخت ما برای نقشه نهایی باشد.
این مدل را به نوعی میتوان یک قدم اولیه برای فهمیدن این که کجا برای یک سفر با اتوموبیل، جست و جو و کاوش بازیباز و راندن قطار مناسب است در نظر گرفت. این مدل همچنین به ما کمک کرد که فناوریهای لازم را برای به وجود آوردن این عناصر و موارد در بازی به دست بیاوریم.
آخرین محتوای الحاقی که برای سیزن پس معرفی شد، کمی عجیب به نظر میرسید. در بیشتر اوقات، تنها از عبارت «بسته گسترش دهنده» استفاده میکنند اما آن طور که در معرفی نشست خبری اسکوئر اینکس ژاپن شاهد بودیم، این محتوا، «بسته گسترش دهنده آنلاین» نامیده شد. آیا این واقعا آنلاین است؟ میتوانید اطلاعاتی در مورد آن به ما بدهید؟
در اخبار نهایی ما به طور رسمی اعلام کردیم که ما هیچ محتوای آنلاینی نداریم. شاید این برای نشانهای احتیاطی نوشته شده است اما به طور رسمی ما هیچگاه اشاره نکردیم که این محتوا آنلاین است.
ما هنوز جزئیات را اعلام نکرده ایم اما چیزی که میخواهیم به بازیبازان و مشتریان بگوییم این است که هر کدام از این محتواها به تنهایی برای خود ارزش دارند. این سیاستی است که ما برای تهیه و ساخت محتواهای الحاقی خود لحاظ کردهایم.
چیزی که ما در محتواهای الحاقی هدف دادهایم، کارهایی است که بازیبازان نمیتوانند آنها را در بازی اصلی انجام دهند؛ به عنوان مثال، چیزی که ما واقعا میخواهیم، ساخت قسمتهایی برای شخصیتهای بازی و کنترل کردن آنها به وسیله مردم است.
انتشار اطلاعات در مورد محتواهای الحاقی بازی و سیزن پس درست پس از اعلام تاخیر در تاریخ انتشار بازی منتشر شد اما هنوز هم برخی از مردم هستند که ممکن است در مورد این قضیه نگران باشند و در واقع کل این قضیه محتواهای الحاقی برایشان روشن نشده باشد.
می میخواهیم که همه منمئن شوند که ما هنوز همه محتواهای الحاقی و بستههایی را که معرفی کردیم، منتشر خواهیم کرد و نگرانی و مشکلی از این بابت وجود ندارد. با این حال، البته با وجود عقب انداختن تاریخ انتشار بازی اصلی، تاریخ انتشار محتواهای الحاقی نیز باید دوباره برنامه ریزی شوند. اولین و مهم ترین اولویت ما بازی اصلی و اتمام ساخت آن است. پس از آن، ما برروی محتواهای الحاقی کار خواهیم کرد. در ژاپن، سوالات در این مورد بسیار زیاد است.
چند روز پیش Weekly Jump یک مقاله منتشر کرد که اسلحهها، اسنایپرها و اسلحههای ماشینی را نشان میداد. به نظر میرسد که تیم سازنده میخواهد عناصری را معرفی کند که در بازی انتظار نمیرود؛ مانند حالت Sniping. آیا میتوانید به ما بگویید که این اسلحهها چگونه کار میکنند و همچنین چرا میخواهید بازوهای آتشین را برای Noctis معرفی کنید؟
اول از همه، من از مقاله Weekly Jump به هیچ وجه آگاه نیستم بنابراین نمیدانم که چه چیزهایی را نشان داده است و نمیتوانم در این موارد صحبت کنم. با این حال، میتوانم توضیح بدهم که چرا بازوهای آتشین برای Noctis در نظر گرفته شده است.
از نظر مکانیکهای بازی، Noctis میتواند از هر جنگ افزاری که همراهان و دوستان از آنها بهره میبرند، استفاده کند. به عنوان مثال، از آن جایی که Prompto از یک اسلحه دستی استفاده میکند، Noctis نیز میتواند از آن استفاده کند.
از نگاه طراحی بازی، یکی از گزینههای مهم بازی جست و جو و کاوش است. ما میخواستیم مطمئن شویم که بازیبازان در هر لحظه در این دنیای بزرگ و آزاد، هر کاری که میخواهند انجام دهند. مطمئنا بازیبازان نمیخواهند که مشاهده کنند تنها Prompto میتواند از اسلحه دستی استفاده کند. وقتی آنها این صحنه را مشاهده میکنند، آنها نیز میخواهند یک اسلحه بردارند و آن را کنترل کنند. این یکی از دلایلی است که ما میخواستیم این امکان برای بازیبازان فراهم شود.
این گونه نیست که ما برروی مکانیکهای شوتینگ و تیراندازی تمرکز کنیم. ما میخواستیم مطمئن شویم که اول از همه، این یک اکشن نقش آفرینی است و این که ما از بازوهای آتشین استفاده میکنیم، حقیقت موضوع را تغییر نمیدهد.
آیا شما کم و بیش اطلاع دارید که چند نفر به طور کلی در ساخت بازی Final Fantasy XV دخالت و دست داشته اند؟
کمک برای ساخت بازی واقعا گسترده و فراوان بود و ما به کمکهای بیرونی برای ساخت و توسعه بازی نیاز داشتیم. با این حال، ما فقط به آنها کار ندادیم و این پایان ماجرا نبود. این معنای واقعی یک همکاری با تیمهای داخلی ما بود. ساخت بازی واقعا یک تلاش دسته جمعی با کمک نیروهای بیرونی بود.
قسمت فوقالعاده و منحصر به فرد روند ساخت ما این بود که ما در حالی که کمک جمع آوری میکردیم و پایه و اساس بازی را میریختیم، موتور گرافیکی بازی را نیز میساختیم. این دلیلی بود که ما برای ساخت این پروژه خاص اقدام کردیم.
صادقانه بخواهم صحبت کنم، دقیقا نمیدانم که در کل چند نفر برروی بازی کار کردند اما من شنیدهام که بازیهایی مانند Assassin’s Creed با تیم های عظیم چند صدتایی ساخته میشوند. قطعا ما این تعداد نیرو نداشتیم و صادقانه تعداد نفرات کم تر از اینها است.
ما طی ساخت این پروژه دریافتیم که نیاز به پشتیبانی در ساخت بازیهای با عظمت، مخصوصا زمانی که به مراحل پایانی، پولیشها، رفع ایرادها و بهینه سازیها میرسد، چقدر حیاتی و مهم است. علاوه بر اینها، ما بازی را محلی ساری کردیم.
مراحل پایانی ساخت بازی زمانی است که حجم و زمان کار کردن به شدت افزایش مییابد و با توجه به این که ما تا به حال بازی جهان باز نساخته بودیم، به نوعی فقدان تجربه در طراحی مرحله حس میشد که این پروژه باعث شد ما درسها و تجربههای فراوانی یاد بگیریم. این یکی از دلایلی بود که ما درخواست عقب افتادن تاریخ عرضه بازی را کردیم.
تنها ۳ ماه تا رسیدن به هدف و انتشار بازی فاصله داریم. این یک سفر طولانی بود اما هر چیزی در حال قرار گرفتن در جای خود است. با این حال، واکنشها و پاسخها به این تاخیر کمی بیش از حد و زیاد بود. احساس شما چیست؟
با احترام به بعضی از نظرها، همیشه نا مشحص است که چقدر از آنها به وضعیت کنونی و مربوطه منعکس میشوند. من نگران نظرات این چنینی که در همه جا پخش میشوند نیستم. با این حال، خطاب به همه افرادی که مدت زیادی را برای تجربه بازی صبر کردند و از هم باید دو ماه دیگر صبر کنند و نا امید شدهاند میگویم که واقعا عذرخواهی میکنم. اما تنها یک عذرخواهی کافی نیست. ما میخواهیم مطمئن شویم که محصولی را برایشان تهیه کنیم که از آن نهایت لذت را ببرند.
من نمیگویم که دچار اضطراب شدهام. من در طول ساخت این پروژه دریافتم که چا در مراحل آخر ساخت یک محصول، به افراد بسیار زیادی نیاز است. وقتی به استودیوهای سازنده جهانی بازیهای جهان باز نگاه انداختیم، متوجه شدیم که افراد زیاد در مراحل و فاز پایانی ساخت بازی وارد کار میشوند. این چیزی است که من نمیتوانستم پیش بینی کنم زیرا پیش از این تجربهای از این دست نداشتهام.
با همه این اوصاف، من قدردان و سپاسگزار هستم که این تجربه را بر سر ساخت این بازی به دست آوردهام و درخواست عقب انداختن تاریخ انتشار بازی واقعا برای کارهای نهایی، بهینه سازی، پولیش کردن و به ارمغان آوردن آن در بهترین شرایط ممکن بود. من واقعا از این بابت خرسند هستم.
شخصی که در این شرایط و در این قضیه به شدت عصبانی شد، دختر بنده بود (خنده). او امیدوار بود که با اتمام کار ساخت بازی به یک سفر برویم و با پدر خود وقت بیشتری را بگذراند. او از این حقیقت که باید دو ماه دیگر صبر میکرد، بسیار ناراحت بود. مطمئنا این موضوع برای بسیاری از سازندگان و توسعه دهندگان در تیم ما نیز صادق بوده و من از این بابت به شدت عذر میخواهم.
مشخصا ما از پیامدها و واکنشها نسبت به عقب انداختن تاریخ انتشار بازی آگاه بودیم و این تصمیم را به عنوان یک تیم گرفتیم. در این موقعیت ما از صمیم قلب خود قبول کردیم که هر چقدر زمان صرف کنیم تا بهترین تجربه ممکن را برای بازیبازان به ارمغان بیاوریم.
وقتی به عقب و به کل جریان ساخت و توسعه بازی نگاه میکنید، آیا از منابع و آثار مختلف الهاماتی گرفتهاید و برروی محصول شما تاثیری داشته است؟
الهامات زیادی بر سر راه ما وجود داشت. با این حال، هیچ کدام از آنها به طور خاص، کلیت و اساس بازی را تغییر ندادند.
علاوه بر این، چیزی که برای ما به عنوان منبع الهام مستقیم تلقی میشد، ارتباط با مصرف کنندگان خودمان بود. ما بسیاری از نظرات آنها را وارد کمپین بازی کردیم و الهامات زیادی از این طریق گرفتیم. البته این به معنای عوض شدن و تغییر کردن ساختار نهایی بازی نیست اما بیشتر به نوعی یک تنظیم و تعادل خوب به حساب میآید. این موضوع همینطور کمک میکند که دید ما به دید بازیبازان و طرفداران در مورد بازی نزدیک تر شود. این الهاماتی که مستقیما از طرف مشتریهایمان دریافت کردیم، یک تنظیم مناسب و خوب برای بازی بود.
با ساخت Final Fantasy XV، چرخه کلی سری به طرز قابل توجهی نسبت به زمان گذشته تغییر میکند که شامل سیستمهای پایهای نیز میشود. این یک اتفاق عالی برای ما بود که بتوانیم آن را از طریق نسخه دمو به مصرف کنندگان خود تقدیم کنیم و نظرات و بازخوردهای آنها را بشنویم.
اشعار و متن های زیبا و فوق العاده جانسوز برای ماه محرم امسال
اشعار زیبا و ناب برای ماه محرم , متن های زیبای عاشورایی
فرارسیدن ماه محرم ۱۳۹۵ و عزای شهادت جان گذار سومین خلیفه و جانشین پیامبر خدا ، امام حسین علیه السلام و یاران امین و باوفایش به تمام مسلمانان جهان تسلیت و عرض می نماییم.
اشعار محرم , اشعار محرم الحرام , اشعار محرم ۹۶
سلام ما به ابوالفضل ماه عاشورا
حسین علقمه در جلوه گاه عاشورا
اگر چه ماه بنی هاشمش لقب دادند
چو آفتاب دمید از پگاه عاشورا
پناه تشنه لبان خیام آل الله
امیر جان به کفان سپاه عاشورا
دو دیدگان به خون خفته اش دو شاهد عشق
دو بازوان جدایش گواه عاشورا
گهی به زینب و گاهی حسین و گه بر اوست
فغان کرببلا، اشک و آه عاشورا
به قطره قطره خونش کنار آب فرات
هنوز گریه کند قتلگاه عاشورا
بلند مرتبه اش راز غبطه شهداست
دو دست او سندی بر شفاعت زهراست
اشعار محرم و عاشورا , اشعار محرم و صفر , اشعار محرم ۹۵
اشعار محرم ترکی , اشعار محرمي , اشعار محرم سازگار
دارد می آید محرم
یک کاروان دل به سویت
تو رهروی سوی فردا
دارد می آید محرم
ماه پر از یاد مولا
دارد می آید محرم
ماه مساجد، تکایا
ماه غم و اشک و ماتم
بر غربت ابن زهرا
دارد می آید محرم
ماه همیشه سیه پوش
ماهی که هر انقلابی
از یاد آن گشته پرجوش
دارد می آید محرم
ماه حسین و علمدار
هیهات از هرچه ذلت
از زندگانی چو مردار
هیهات از هرچه بیعت
با هر یزید زمانه
از مسلک اهل کوفه
از اشک بی پشتوانه
دارد می آید محرم
و کربلا کل دنیاست
شمر و اباالفضل و هانی
نقش من و تو همین هاست
باید که خود را بیابیم
ما در کدامین سپاهیم؟
یا در عمل اهل حقیم
یا آنکه اهل تباهیم
اشعار محرم با سبک , اشعار محرم به زبان عربی , اشعار محرم برقعی
هر که دارد هوس کرببلا بسم الله
هر که دارد سر همراهی ما بسم الله
کاروان جار شهادت زند و غیرت عشق
قافله می رود ای اهل ولا بسم الله
دیگر از کعبه گل روی به دل آورده
وه چه زیباست چنین سعی صفا بسم الله
باید احرام ز خون بست در این حج و منا
جرعه نوش عطش وتیغ و بلا بسم الله
هر که با ماست بیاید که خدا هم با ماست
که بقا هست در این کوی فنا بسم الله
جمعه بازار جنون است و خدا مشتریش
هر که دارد دلی از جنس خدا بسم الله
اشعار محرم به همراه سبک , اشعار برای محرم , اشعار براي محرم
اشعار بوی محرم , اشعار محرم همراه با سبک , اشعار ورود به محرم
ای بهترین بهانه برای گریستن
ای داغ جاودانه برای گریستن
در راه بازگشت به خود عشق کاشته شد
داغ تو را نشانه برای گریستن
شش سوی لاله می دمد-ای عشق-بازکن
راهی از این میانه برای گریستن
در راه کربلای تو هر لاله می دهد
ما را به کف بهانه برای گریستن
آماده شو فرید به فتوای بازگشت
در خلوت شبانه برای گریستن
اشعار جدید محرم ۹۵ , اشعار جدید محرم ۹۶ , اشعار جدید محرم و صفر
اشعار شب اول محرم جدید , جدیدترین اشعار محرم , اشعار محرم شب چهارم
لباس مشکی ما را به دستمان بدهید
به ما حسینیه ی گریه را نشان بدهید
مرا که راهی بزم عزای اربابم
برای زود رسیدن کمی توان بدهید
اگر خدای نکرده در آخر خطم
به جان اشک سه ساله مرا امان بدهید
نماز گریه ی ما با امامت سقاست
به روی مأذنه ی کربلا اذان بدهید
برای آن که بمانم همیشه بر درتان
به کلب قافله ی عشق استخوان بدهید
قسم به حرمت چشمانتان اگر مُردیم
به روی سنگ حسینیه غسلمان بدهید
من و این روضه ها الحمدلله
من و یاد شما الحمدلله
من و ماه محرم زنده بودن
بود حُسن عطا الحمدلله
نبودم، حق مرا سینه زنت کرد
شدم اهل بکا الحمدلله
من از دامان پاک مادر خود
تو را گشتم گدا الحمدلله
من از هیئت هزاران خیر دیدم
شدم حاجت روا الحمدلله
سیاهی عزایت نور محض است
که گشته رزق ما الحمدلله
رسد روزی که در سجده بگویم
رسیدم کربلا الحمدلله؟
یه دختر…که احساساتی مثل خیلی از دخترا…ولی قوی..اتفاق بدی براش میوفته…اتفاقی که تا ابد زندگی یه دخترو میتونه سیاه کنه…شنایای داستان تسلیم نمیشه…از نو زندگیشو بنا میکنه…با کمک عشقش…کسی که بعد از کلی مشکلات هنوزم عاشق هم دیگه ان…. مَرده…شونه خالی نمیکنه… شنایا دختری قوی و محکمه…نمیشکنه…حقشو میگیره
یکی از فانتزیام اینه که به عنوان یه محقق دعوت بشم تو یه جلسه از اینا که جلوت میکروفون هس میکروفون و روشن کنم برای حضار دشتی بخونم
خخخخخخخ
*
اس ام اس های فانتزی جدید
*
گفتم غم تو دارم
گفتا غمت سرآید
گفتم که ماه من شو
گفتا اگر برآید
گفتم فکو فامیله داریم؟
در این لحظه دیگه چیزی نگفت و پشت به من به سمت افق رفتو محو شد
این یکی از فانتزیای ادبی بنده بود
*
اس ام اس های فانتزی جدید
*
یکی از فانتزیام اینه که در تولید فیلم و سریال قشنگ توانا شیم بعد خود کفا
نه خود کفا بعد توانا
فک کن قشنگ
مثلا بتونیم فرار از زندان ۲ رو بدیم بسازن
دیگه نیازی به سانسور و زیر نویس نباشه
والا به خدا
یکی از فانتزیام اینه که سر میز شام وختی که همه دارن غذا میخورن من هی با غذام بازی کنم بعد بابام خعلی باکلاس بهم بگه آ قربونش برم چرا غذاتو نمیخوری ؟ بعد من با یه لبخند ملیح بگم مرسی پدر میل ندارم ولی لامصب یا همیشه مث گاو میخورم یا بابام یه خورده سنگین برخورد میکنه و کلمات رکیک استفاده میکنه که چون اینجا خونواده نشسته از گفتنش معذورم
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
یکی از فانتزیام اینه که پرایدمو بفروشم با پولش یکی از برجای دوقلوی قشمو پیش خرید کنم
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
یکی از فانتزیام اینه ک
برای بازی در نقش اصلی فیلم تایتانیک ۲ از من دعوت بشه من قبول نکنم
بازم ازم خواهش کنن و در حالی که گوشه لبم سیگاری روشنه بگم من درس دارم نمیتونم
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
یکی از فانتزی های عمیقم اینه که:
تغیر چهره بدم پاشم برم سربازی
بعد از اینکه ۲ سال تموم شد برم پیش مسئول پادگانو واسش جریانو بگم
طرف اشک تو چشماش جم شه بگه:
تو دختری؟ تو تو از صدتا مردم مردتری
من یه پوزخند تلخ بزنم و جواب بدم:
بازی روزگاره
بعد در حالی که ساکمو دنبال خودم رو زمین می کشم تو افق محو بشم
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
یکی از فانتزیام اینه که بتونم تو افق محو بشم اما هم کاری میکنم error میدهوالا
دوستان میتونید راهنمایی کنید یا آموش ویژه بذارید بخدا منم دل دارم
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
یکی از فانتزیام این که؟؟
وقتی همه دارن تو بیمارستان شلوغ میکنم
بگم : هییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسس
اقایون خانوما اینجا بیمارستان یکم یواش تر
وگرنه حراست و خبر میکنم
بعد همه لال مونی بگیرن منم ذوق مرگ شم
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
اغا یکی از فانتزیای دیگم اینه که برم مرکز بورس جهان و گوشیم جی ال ایکس باشه و سریع از جیبم در بیارم و زنگ بزنم بورسا رو بخرم در حالی که همه ایفون ۶ توجیبشون گیر کرده و هی دارن زور بزنن که درارن ولی نتونن منم با خیال راحت مکالمه کنم و بورسارو بخرم و بعد از خرید با یه لبخند ژکوند از اونجا به سمت افق حرکت کنم وبا یه حرکت توی سوراخ لایه ازن گیرکنم
اغا اینم یجوره دیگه
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
اغا یکی از فانتزیام اینه برم خارج و پولدار بشم برگردم ترجیحا کانادا
بعد همه بهم زووم کنن که باید زن بگیری و منم که ادم خاکی هستم برم خاستگاری و پدر عروس بگه خونه داری بگم اره دوباره بپرسه ماشین داری بگم نه و یهو داد بزنه بگه برو بیرون از خونمون ما به ادم بی ماشین زن نمیدیم و دختره گریه کنه بخاطرم
منم فرداش برم یه پراید صفر کیلومتر از نمایشگاه بخرم در حالی که دارم ماشین رو پارک میکنم نگران نباشید پارک دوبل بلدم پدر دختره و خود دختره منو ببینن و از ناراحتی میوه هایی که خریردن پخش زمین بشه منم اصلا به اونا توجه نکنم و برم سمت افق و توی سوراخ لایه ازن گیرکنم و داغ چنین دومادی تا اخر همراهشون باشه
بلع چنین مغز متفکری ام من
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
یکی از فانتزیام اینه که یه تغییر ژنتیکی توسیب ایجاد کنم که موقع خوردن لای دندون گیر نکنه
*
اس ام اس های فانتزی جدید ۹۳
*
فکر کنم یکی از فانتزیای مامانم اینه صبح که در اتاقمو باز می کنه ببینه دیشب که داشتم درس می خووندم رو کتابم خوابم برده
به نظر من که توقع زیادیه
یکی از فانتزیام اینه که رضاپیشرو واسه آلبوم بعدیش این دختره سوگندو بیخیال شه و بیاد از خودم دعوت به همکاری بکنه
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزیام اینه مامور شهرداری بشم و یه کیف پر از پول پیدا کنم برم تو افق همشو خرج کنم همش که نباید فانتزی آموزنده باشه
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزی هام اینه که وقتی یکی یه خوراکی بهم تعارف میکنه خیلی ریلکس بهش بگم مرسی نمیخورم لامصب خیلی باکلاسه این حرف ولی نمیدونم چرا همیشه مثل گرگ حمله میکنم به خوراکیه یا مثل گربه شرک اینقد خودمو مظلوم میگیرم که طرف دلش واسم میسوزه و از خوراکیش بهم بده
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزیایی غیرمعکوسم اینه که برم توی یه مسابقات ورزشی شرکت کنم بعدش تو مسابقات اول بشم ها چیه مگه من چمه؟یعنی من نمیتونم اول بشم بعد از اون خبرنگارا بدو بدو بیان پیش من ازم بپرسن به نظرتون سطح مسابقات چطور بود؟منم با یه نگاه معنی دار و یه لبخند ملیح بگم سطح مسابقات افتضاح بودبعدش برم تو افق ولی محو نشم همینجوری تا تهش برم ببینم چه خبره اونجا
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزیام اینه که برم به یه پاستیل فروشی دستبورد بزنم حسی که تو سرقت از پاستیل فروشی ه تو سرقت از بانک نی بعد درحالی که روی اسبم نشستم و دارم به سمت افق محو میشم پاستیل بخورم
مردم هم فانتضی میزنن منم فانتذی میزنم
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزیای معکوسم اینه که دارم تو خیابون قدم میزنم که یهو زیر پام خالی بشه بیوفتم تو یه تونل بعد تا اخر اون تونل رو برم وبرسم به یه گنج بعد همون لحظه بی هوش بشم به هوش که اومدم ببینم یه دختر زیبا که نمیشناسمش زنگ ساعت گوشیم رو درست یه دقیقه قبل زنگ زدن خاموش کنه و بگه : صبح بخیر عزیزم
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزیام اینه که مثلا دارم تو خیابون قدم میزنم و دست تو موهام میکشم و تو باد پریشونشون میکنم بعد یهو یه دخدری از این سیبیل در رفته ها بم بگه جووووووون جیگرتو
بعد من سریع برگردم طرفش و با گردنم یه موج مکزیکی برم و یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش بندازم و بگم کککککصصصصاااااففففطططط من زن دارم
دوباره برگردم به سمت افق و یه قری بدم و به حرکتم ادامه بدم
کلا دارم از دست میرم من
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزی هام اینه که یه ماشین لیفان بخرم و توی اتوبان خراب بشه بعدش مردم بیام منو مذمت کنن که چرا میری ماشین چینی میخری؟ پراید به این خوبی؟ منم نادم از این اقدامم سرمو بندازم پایین و بگم : میدونم من یه خیانتکارم همین الآن اوراقش میکنم و میرم یه پراید میخرم
بعدش مردم ماشینمو هل بدن من بذارم دنده ۲ و نیم کلاج کنم و اونا واسم بای بای کنن و منم برم سمت نمایندگی سایپا محو بشم
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزیام اینه که چیزهایی که میفرستم رو تو کتاب های الکترونیکی فور جوک ببینم
یعنی شاد میشم در حد قحطی زده های سومالی وقتی غذا میخورن
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزی آرزو هرچی هام اینه که درس بخونم با مخاطب آینده یه دانشگاه پزشکی قبول شیم [ فهمیدین که هم من هم مخاطب آینده درس خونیم بعد یه رمان از زندگی و داستان عاشقانه ی خودمون بنویسیم بعد اسم کتابه این باشه : سری جدید فرهاد و شرین از دیار عاشق پرور کرمانشاه
یعنی میشه
*
اس ام اس فانتزی من اینه جدید 95
*
یکی از فانتزیام اینه که مثلا آزماش خون دادم بعدش مثله فیلما آزمایشم جابه جا شه و زنگ بزنن بگن :
متاسفم شماHIV + دارین منم غش کنم
البته اگه شانس منه زنگ میزنن میگن تبریک میگم شما باردارین